Rákay Philip azzal dicsekszik, hogy Petőfi unokatestvérének szépunokájának tetszett a filmje
Újabb csapást mért a film miatt károgókra a NER kedvenc producere.
Újabb csapást mért a film miatt károgókra a NER kedvenc producere.
A hatmilliárd forintos film akkor lenne piaci siker, ha legalább 2,8 millióan megnéznék.
A Most vagy soha! nagyon sok szempontból méltó párja az államszocialista korszak nagy költségvetésű kurzusfilmjének, a Föltámadott a tengernek, hiszen ugyanúgy kevéssé derül ki belőle például, hogy miként láthatták a korszak emberei az 1848-as átalakulást, ehelyett a film készítői a szereplőket inkább aktuálpolitikai üzenetek közvetítésére használták.
A filmszakma „régi adósságát” próbálta törleszteni a múlt héten bemutatott Most vagy soha! című történelmi kalandfilm, egy évvel lekésve Petőfi születésének bicentenáriumát. A magyar film évszázados históriáját végigkísérték az effajta, a nemzetegyesítés költőjével példálózó, a mindenkori hatalom szája íze szerinti felbuzdulások.
Sok iskolai osztályból jelezték, hogy a gyerekeknek kötelező volt megtekinteniük a Most vagy soha! című filmet, sőt még a mozijegyet is saját zsebből kellett fizetniük a szülőknek.
Kifejezetten hazafias ötlet arra buzdítani a fiatalokat, hogy nézzenek magyar filmeket a mozikban. De lehetőleg ne csak az új Petőfi-filmet írják elő nekik, és ne kötelező módon. Vélemény.
A történelmi hűség miatt „okoskodóknak” üzent a Petőfi-film producere.
Hermann Róbert történész fogalmazta meg a szakértői kritikát Rákay Philip filmjének ordító történelmi baklövéseiről.
Rekordbevétellel nyitott a mozikban a Most vagy soha! – hirdeti a film forgalmazója, és még az állami hírügynökség is lehozta, milyen jó számokat hozott minden idők legtöbb közpénzből készült magyar filmje. Megnéztük, igaz-e ez.
A londoni díszbemutatón Rákayék ismét megerősítették, hogy a csapat Mohács történetén is dolgozik.
A mi generációnk a nemi és családon belüli szerepek elképesztő sebességű átalakulásának az áldozata – mondja Hajdu Szabolcs, akinek új filmjét, a Kálmán-napot március 14-én mutatták be a mozik. Az Ernelláék Farkaséknál filmmel indult a színdarabjait filmre adaptáló rendező párkapcsolati trilógiája, a mostani ennek a második része, a harmadik is idén kerül a mozikba.
A Nemzeti Múzeum kirúgott igazgatója azt is elmesélte, hogyan trükköztek a filmkészítők, hogy ne legyen még drágább a film elkészítése amiatt, mert ő megtiltotta két farúd lefűrészelését.
Ezt a gyülekezet lelkésze jelentette be a vasárnapi istentisztelet végén.
Az államilag pár éve einstandolt Színház- és Filmművészeti Egyetem Facebook-oldalának kezelője örömhírként közölte, hogy a hallgatók megnézhették Rákay Philip filmjét, de a biztonság kedvéért a hozzászólási lehetőséget letiltotta.
Persze, nem hatmilliárd forintból.
Látványos drónbemutatóval készültek a Most vagy soha! film alkotói.
Megrázó és könnyfakasztó visszajelzéseket kap a „politikán felüli” film – büszkélkedett a producer az állami rádióban.
Rákayék Petőfi-filmje elsöprő többségben kapott egycsillagos értékelést.
A diákok igazolatlant kaptak egy ferencvárosi iskolában, ha nem mentek el a vetítésre.
Hivatalosan ma kerül a mozikba a Most vagy soha!, amelyről az alkotó hosszasan értekezett a Mandinernek. Szerinte bárkinek lett volna lehetősége az előző évtizedekben, hogy filmet készítsen Petőfiről, Mátyás királyról vagy gróf Bethlen Istvánról, de nem tették. „A viszkis rablóról bezzeg igen, mert kellenek a hősök, ugye.”